Addo Sign til den offentlig sektoren

Skape effektive arbeidsflyter og minimere behovet for administrasjon i dialogen med innbyggerne, foreldrene og samfunnet.

Start i dag  Book demo

Effektiv eSignering-løsning for offentlig sektor

Addo Sign er den enkleste og mest avanserte løsningen på samme tid. Den er klar til bruk med det samme, enten det gjelder signering, skjemaer eller distribusjon av sensitive dokumenter. Ubegrenset antall brukere inkludert.

Viktige funksjoner for ansatte i offentlig sektor

Sammenslåning av e-post

En innebygd flettefunksjon som gjør det enkelt og raskt å sende dokumenter til mange ulike mottakere. Alt som kreves, er en flettefil og et tilhørende Word-dokument med innlagte flettefelt.

Ikon

Digitale skjemaer

Tilpass arbeidsflyten for signaturer og godkjenninger, gjenbruk dem fra gang til gang, og gjør det enkelt for kunder, ansatte og innbyggere å fylle ut informasjon digitalt.

Ikon

Offentlige linker til skjemaer

Addo Forms kan ikke bare sendes via e-post, men også åpnes direkte fra et nettsted med en offentlig lenke hvis du har behov for å samle inn svar fra flere personer samtidig. Dette kan være fornuftig hvis det dreier seg om påmeldingsskjemaer for skoler, utflukter, arrangementer osv.

Ikon

Automatiske påminnelser

Send automatisk påminnelser til mottakerne slik at du får signerte dokumenter raskere tilbake. Unngå å ha for mange åpne saker samtidig, og reduser tidsbruken ved å sende påminnelser.

Ikon

Arkivering av dokumenter

Addo Vault er den enkleste måten å lagre signerte kontrakter på, slik at de ikke kommer på avveie og alltid kan finnes igjen. Ubegrenset plass til arkivering av signerte dokumenter er inkludert.

Ikon

Flere underskrivere på samme dokument

Noen dokumenter krever signaturer fra flere personer. Med Addo Sign kan du enkelt sende dokumenter til signering med flere underskrivere, og du kan endre rekkefølgen på signaturene.

Ikon

 

Succes med digital signering i det offentlige

Addo Sign har allerede avlastet mange norske kommuner for lange administrative prosesser og gjort det enklere for innbyggerne å signere og fylle ut dokumenter. Addo Sign kan brukes av ulike avdelinger og gjør det enklere å håndtere dokumenter på tvers av organisasjonen.

Addo Form er enkelt å fylle ut og gir gode resultater

Enkelt å gjennomføre på telefon, nettbrett eller datamaskin. Krever liten eller ingen IT- eller brukerkompetanse. Den utfylte informasjonen kan automatisk overføres til et av selskapets PDF-skjemaer, slik at det endelige dokumentet kan tilpasses dine spesifikasjoner.

 

Førsteklasses legitimitet og databeskyttelse

Addo Sign overholder fullt ut både de tekniske og juridiske kravene i GDPR og personvernforordningen. Derfor vil sensitive personopplysninger aldri bli sendt som en enkel tekstmelding.

Til gjengjeld registreres alle transaksjoner og handlinger automatisk, slik at du alltid har full kontroll over dokumentasjonen.

Ubegrenset antall brukere

Opprett flere brukere under én konto uten ekstra kostnad og med enkel rettighetsadministrasjon.

Sikker identifikasjon

Mottakere kan identifisere seg med MitID når de signerer dokumenter digitalt.

Personvern

Addo Sign håndterer bruk og lagring av data i samsvar med GDPR.

Start i dag

Prøv det allerede i dag eller kontakt oss for en demonstrasjon

Gratis konto med ubegrenset antall brukere.

Prøv gratis nå Book demo

keyboard_arrow_up